Cumpărare / Comandă

Produsele magazinului apar în partea sus și stângă a paginii.

Produsele sunt încărcate cu o fotografie in rezolutie mare. Dând click pe fotografia de mărime redusă, fotografia va apărea afişată panoramic. Vă rugăm să aveţi răbdare dacă imaginea se încarcă lent, dar dacă totuşi nu veţi putea atinge produsul, măcar să fie totul bine vizibil. La afişarea produselor am încercat să redăm cât mai exact culorile reale, însă din cauza diferitelor setări ale monitoarelor utilizatorilor, pot apăra totuşi mici diferenţe.

Preţurile afişate lângă mărfuri sunt preţuri brute (TVA inclus), cu amănuntul, în Lei.

În cazul produselor din promoţii, apare în mod vizibil preţul vechi şi cel nou.

Dacă v-a plăcut ceva, trebuie doar să adăugaţi în coş articolul dorit alegând mărimea potrivită şi numărul de bucăţi. La adăugarea produselor în coş, vi se va comunica dacă acesta s-a realizat cu succes.

Accesând meniul "Coş", veţi putea verifica în continuu conţinutul coşului. Dând click pe imaginea produsului, veţi vedea din nou imaginea de mărime mare.

Fiind un magazin online second hand, din fiecare produs afisat, avem a singura bucata. 

În cazul în care aţi finalizat lista, tot aici mai este nevoie de câteva setări: trebuie să selectaţi cum doriţi să primiţi marfa. Prin livrare la domiciliu sau prin ridicare de la magazinul nostru fizic, situat in Judetul Harghita, orasul Gheorgheni, strada Pompierilor, nr. 51. Dacă doriţi să comunicaţi orice informaţii referitoare la livrare, fie nouă, fie curieratului, veţi putea face acest lucru în spaţiul rezervat în acest scop.

Noi vom trimite confirmarea primirii comenzii la adresa Dvs. de e-mail. Aceasta va cuprinde lista produselor comandate, suma totală a cumpărării, la care se va adăuga preţul de livrare în cazul în care aţi ales opţiunea de livrare la domiciliu. Dvs. veţi putea verifica corectitudinea adresei de livrare şi de facturare specificate. În cazul în care în mesajul de confirmare veţi observa date greşite, vă rugăm să ne comunicaţi acest lucru cât mai urgent!

Atenţie! În timpul activităţii noastre de până acum, s-a întâmplat de mai multe ori că nu am putut comunica utilizatorilor noştri mesajele noastre sau chiar codul de înregistrare necesar pentru autentificare. Acest lucru poate fi cauzat de faptul că contul de e-mail al clientului s-a umplut sau prin filtrarea mesajelor acesta a ajuns în contul spam. Din acest motiv, vă rugăm ca la înregistrare să adăugaţi adresa noastră - info@premiumkids.ro – în lista "expeditorilor de încredere" în sistemul Dvs.

Despachetarea comenzilor ia timp, astfel vă rugăm să aşteptaţi neapărat anunţul nostru! Multumim!